姓名:

Wednesday, November 2, 2011

頭條要聞: 洲仔溼地 每月開放增為3天

<<蘋果日報>>頭條要聞
<<蘋果日報>>頭條要聞
洲仔溼地 每月開放增為3天
Nov 2nd 2011, 23:00

【周昭平╱高雄報導】生態豐富的高雄洲仔溼地因保育考量,近年都僅開放每月第二周的六、日兩天,讓民眾免預約申請就可自由入園參觀,由於天數有限,高市工務局與洲仔溼地管理單位台灣溼地保護聯盟研商,決定在維持生態可負荷範圍內,自本月六日起將免預約開放參觀日改為每月第一至三周的周日共三天,增加一天參觀天數,讓民眾可更彈性調配時間。 詳全文:洲仔溼地 每月開放增為3天

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.
If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

No comments:

Post a Comment

姓名: